ProShop.ee kasutustingimused

 

1. Üldtingimused

1.1.  Pro Shop OÜ (edaspidi ka kui ProShop) registrikoodiga 11589289 on spordi- ja vabaajavarustust (edaspidi Tooteid) müüv e-pood;

1.2.  Käesolevad kasutustingimused reguleerivad www.proshop.ee (edaspidi ProShop.ee) vahendusel ProShopi ja Kliendi vahel teostatavat ostu- müügitehingute korda. Lisaks kasutustingimustes käsitletule juhinduvad nii ProShop kui ka Klient (edaspidi on ProShop ja Klient nimetatud koos Pooled) ostu- ja müügitehingutes Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest ja sealt tulenevatest õigustest ning kohustustest.

 

2. Lepingu sõlmimine

2.1.  ProShop müüb ja e-poe Klient ostab e-poes müüdavaid Tooteid;

2.2.  Pooled loevad Kliendi poolt esitatud tellimuse Kliendi sooviks sõlmida ProShopiga tellimuses esitatud kaupadele ostu-müügileping. Müügileping jõustub tellimuses sisalduva Kliendi poolt tasumisele kuuluva summa laekumisest ProShopi SEB, LHV või Swedbank arveldusarvele.

 

3. Toodete omadused ja hinnad

3.1.  Kõik ProShop.ee e-poes müüdavad Tooted on vastavalt Toodete omadustele ja kasutatavale spetsiifikale kategoriseeritud ja liigitatud;

3.2.  Iga Toote lehel sisalduv hinnainfo kajastab tootja või maaletooja poolt Tootele kehtestatud soovitatavat jaehinda (enamasti mahakriipsutatult) ja ProShopi poolt pakutavat kehtivat müügihinda (punases kirjas). Kõik kuvatavad hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu;

3.3.  Toote hinnale lisandub saatmisteenuse maksumus, mis sõltub Kliendi poolsest Toodete kohaletoimetamise eelistusest ja tellimuse tegemisel teostatud valikust. Kõik kehtivad saatmisteenuste hinnad on Kliendile nähtavad ostukorvis saatmisviisi alajaotuses ka enne tellimuse kinnitamist;

3.4.  ProShop annab endast parima, et tagada kõikide Toodete võimalikult täpne tootekirjeldus ja ammendava lisainfo kajastamine Toote lehel. ProShop uuendab ja täiendab lisainfot regulaarselt ning vastab Klientide päringutele ja lisaküsimustele püüdes anda asjakohaseid ning iga konkreetse Kliendi vajadustest lähtuvaid soovitusi;

3.5.  ProShop annab endast parima, et tagada kõikide Toodete puhul illustaratiivse ja võimalikult tõetruu tootefoto olemasolu. Kui toode erineb illustratiivsest fotost märgatavalt, kajastub sellekohane lisainfo vastava Toote kirjelduse alajaotuses;

3.6.  ProShop annab endast parima, et tagada e-poes märgitud laoseisu ja tarneaja tegelikkusele vastavus. Juhul, kui laoseis ei ole õige või Toode on tellimuse teostamise ja selle eest maksmise vahelisel ajal laost otsa saanud, võetakse Kliendiga ühendust. Klienti teavitatakse kohaletoimetamise aja pikenemisest ja/või samalaadsete omadustega alternatiivsete Toodete valikuvõimalusest. Kliendile pakutakse võimalust asendada tellitud Toode(ted) teise(te) samas väärtuses Toote(dete) vastu või saada kogu makstud raha tagasi;

3.7.  ProShopil on õigus Toote omadusi ja/või hinnainfot igal ajal täiendada ja muuta. Kõik muudatused ja täiendused jõustuvad nende avaldamise hetkel  ProShop.ee veebilehel. ProShopil puudub täiendav kohustus kõikidest muudatustest ja täiendustest Kliente eraldi kirjalikult teavitada;

3.8.  Kui Toodete omadused ja/või hinnad muutuvad pärast Kliendi poolset tellimuse kinnitamist, kuid enne Kliendi poolt Toodete eest tasumist, kehtivad Kliendi jaoks kolme ööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest Toodete omadused ja hinnad, mis olid avaldatud ProShop.ee veebilehel Kliendi poolt tellimuse kinnitamise ajal. Kui Kliendi poolsest tellimuse kinnitamisest on möödas rohkem kui kolm ööpäeva ja Klient ei ole selle aja sees tellitud Toodete eest makset sooritanud, kehtivad Kliendile muudetud hinnad;

3.9.  ProShop jätab endale õiguse loobuda ostu-müügitehingust, kui Toote e-poes kajastuv hind on ilmselgelt inimliku eksituse või süsteemse tehnilise vea tõttu tegelikkusest suurel määral erinev. Väikeste eksimuste ja erinevuste korral müüakse Toode e-poes kajastuva hinnaga.

3.10. ProShop jätab endale õiguse loobuda ostu-müügitehingust, kui Kliendi poolt tellitud Toode ei asu ProShopi laos ning tarnija on etteteavitamata selle Toote hinda tõstnud, mistõttu Toote sisseostuhind ületab selle ProShop.ee veebilehel kajastatud müügihinda. ProShop teavitab Klienti esimesel võimalusel hinnatõusust ning pakub Kliendile parima võimaliku lahenduse.

 

4. Tellimuse esitamine, kinnitamine ja toodete eest tasumine

4.1.  ProShop.ee e-poest ostu sooritamiseks tuleb esmalt sobivad Tooted välja valida, tähelepanelik tuleks olla õige suuruse ja/või värvivaliku ning koguse kinnitamisel. Lõplik valik kinnitatakse vajutades nupule „Lisa ostukorvi" Toote ostukorvi lisamist või tellimuse kinnitamist ei loeta Toote broneerimiseks ja Toode on teiste Klientide jaoks tellitav kuni Toote eest makse laekumiseni ProShopi arveldusarvele;

4.2.  Ostukorvi kiirülevaade koos hinnainfoga (sh vaikimisi kuvatav postiteenuse kulu) on kiiresti leitav e-poe ülaosast. Toodete taga olevatele ristimärkidele vajutades saab sobimatuid Tooteid valikust välja arvata;

4.3.  Ostukorvi sisu detailsemaks vaatamiseks ja täiendamiseks ning tellimuse kinnitamiseks tuleb vajutada ostukorvi ikooni või nupu „Kassasse“ peale. Enne tellimuse kinnitamist kontrollib Klient üle, kas kõik ostukorvi sisestatud Tooted, nende suurused, värvid ja kogused vastavad soovitule;

4.4.  Tellimuse kinnitamiseks tuleb ostukorvi vaate lehel täita ära kõik järjestikused etapid ja nõutavad väljad. Esmalt tuleb valida Toodete kohaletoimetamiseks soovitud saatmisviis (sh pakiautomaat). Klient saab valida Itella SmartPOST pakiautomaatide, Omniva pakiautomaatide, Eesti Posti postkontori, DPD Pakipoodide, kulleri või ise Toodetele järele tulemise vahel; 

4.5.  Ostukorvi teises etapis saab Klient valida, kas ta registreerub uueks püsikliendiks, logib ennast sisse olemasoleva püsikliendina või sooritab ostu külalisena. Avanevad vormid sisaldavad Kliendi isikuandmete ja aadressiinfo lahtreid. Tärnidega tähistatud väljad on täitmiseks kohustuslikud. Enne edasiliikumist tuleb sisestatud andmed kinnitada „Salvesta“ nupu abil; 

4.6.  Ostukorvi kolmandas etapis valib Klient sobiva makseviisi, st kuidas ta soovib oma tellimuse eest tasuda. Tellimuse eest saab tasuda pangaülekandega ning Swedbank, SEB või LHV pankade pangalinkidega. Pangaülekandega tasudes tuleb makse selgituseks märkida oma tellimuse number. Toodete eest tasumisega kinnitab Klient, et ta on tutvunud ProShop.ee veebilehel avaldatud toodete omaduste, hindade ning kasutustingimustega ja nõustub nendega;

4.7.  Tellimus võetakse töösse koheselt peale tellitud Toodete eest teostatud makse laekumist ProShopi arvelduskontole. Tellitud Tooted jõuavad Kliendi poolt määratud sihtkohta Toodete infos kajastuva tarneaja jooksul (erinevatel Toodetel võivad olla erinevad tarneajad). Kui ei ole kokku lepitud teisiti, saadetakse kõik tellimuses sisalduvad Tooted koos ühe saadetisena ja need pannakse teele hetkel, mil kõik tellimuses sisalduvad Tooted laos olemas on;

4.8.  Oma tellimuste ajalugu on võimalik vaadata ja arve alla laadida e-poe „Minu konto“ sektsioonis lehel „Minu tellimused“. Arve genereeritakse hiljemalt kahe tööpäeva jooksul peale makse laekumist ProShopi arveldusarvele.

 

5.  Kauba tagastamine ja ümbervahetamine

5.1.  ProShopist ostetud Tooteid on Kliendil võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates Toodete Itella SmartPOST pakiautomaati, Omniva pakiautomaati, DPD Pakipoodi või Eesti Posti postkontorisse saabumise teate kättesaamisest, kulleri kasutamise puhul alates Toote Kliendi soovitud aadressini jõudmisest;

5.2.  Tagastatava või ümbervahetatava toote seisukord:

5.2.1.   Tagasi võetakse ja ümber vahetatakse ainult kasutamata ja kahjustamata Tooteid. Kasutatud Toote tagastamisel järgitakse mõistlikkuse põhimõtet, st kui Toote sobivuses veendumiseks tuli seda proovida ja Toote pakend on avatud ettevaatlikult ning seda kahjustamata, loetakse Toode mittekasutatuks;

5.2.2.   Toode tuleb tagastada originaalpakendis ning koos lisamaterjalide ja saatepakendiga, millega see Kliendile saadeti. Originaalpakend tuleb alati ettevaatlikult ja pakendit kahjustamata avada;

5.2.3.   Kui tagastatav Toode või selle müügipakend on rikutud ja Klient on Toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, on ProShopil õigus tasaarvestada Toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt Toote eest tasutud ning Kliendile tagastamisele kuuluva summaga;

5.3.   Ümbervahetamise korral pannakse uus Toode Kliendi poole teele kohe, kui see on ProShopi laos olemas ja ümbervahetamisele kuuluv Toode on kätte saadud;

5.4.   Tagastatud Toodete eest kantakse Kliendile raha tagasi esimesel võimalusel peale Toodete ProShopi tagasi jõudmist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel alates taganemisavalduse kättesaamisest ja Toodete ProShopi nimele teelepanemist. Kliendile tagastatakse ka Tellimusega kaasnenud Kliendi poolt tasutud esialgsed saatmisteenuse kulud.

5.5.   Toote tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab Klient;

5.6.   ProShop kannab tagastamisega kaasnevad transpordikulud vaid juhul, kui Toode oli kahjustustega, mis ei tekkinud pakendi avamisest või kui Kliendile saadeti ekslikult vale Toode.

 

6.  Nõuetele mittevastavatest toodetest teavitamine

6.1.  Toodete vastuvõtmisel vaatab Klient Tooted üle ning veendub, et Toodete kogus ja omadused vastavad tellitule. Mittevastavuste esinemisel tuleb Kliendil sellest ProShopi teavitada mõistliku aja jooksul pärast seda, kui ta Toote lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama;

6.2.  ProShop vastutab Toodete lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates Toodete Kliendile üleandmisest. Puuduse ilmnemisel peab Klient hiljemalt kahe kuu jooksul sellest ProShopi teavitama ja esitama pretensiooni. Pretensiooni võib esitada kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-posti proshop@proshop.ee vahendusel) märkides oma nime ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäeva, Toote puudused, ProShopile esitatava nõude ja Toote ostmist tõendava informatsiooni (nt arve või tellimuse numbri ja kuupäeva); 

6.3.  ProShop vastab esitatud pretensioonile kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-posti vahendusel) 15 päeva jooksul alates pretensiooni laekumisest. Kui ProShopil ei ole mingil põhjusel võimalik selle aja jooksul pretensioonile vastust anda, teavitab ta sellest Klienti, põhjendab viivitust ning määrab uue vastamise tähtaja;

6.4.  ProShop ei vastuta Toodetel olevate puuduste eest, mis on tekkinud:

  • Toote loomulikust kasutamisest ja kulumisest;
  • kliendist tulenevatel põhjustel;
  • Toote mittesihipärase kasutamise tõttu;
  • Toodete kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgimise või hoolduse mittetegemise tõttu;

6.5.  Juhul kui Tootel oleva puuduse põhjuse väljaselgitamiseks kasutatakse ekspertiisi ja ekspertiisi käigus tuvastatakse, et Toote puudus tuleneb punktis 6.4. välja toodud põhjusel, Kliendi nõuet ei rahuldata. 

7. Kliendi isikuandmete töötlemine

7.1.  ProShop töötleb Kliendi isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. 

7.2.  ProShop töötleb Kliendi isikuandmeid eelkõige ProShop.ee e-poes esitatud tellimuse täitmiseks, sh tellitud toodete Kliendile kättetoimetamiseks ja Kliendi päringutele vastamiseks. Tellitud toodete Kliendile kättetoimetamiseks edastatakse Kliendi ees- ja perekonnanimi ning kontaktandmed vastavalt Kliendi poolt tellimuse vormistamisel valitud saatmisviisile vastavale teenusepakkujale. ProShop pakub oma Klientidele järgmiste ettevõtete saatmisteenuseid: Itella Estonia OÜ (http://uus.smartpost.ee/), AS Eesti Post (https://www.omniva.ee/), DPD Eesti AS (https://www.dpd.com/ee) ja Cargobus OÜ (http://www.cargobus.ee/). ProShop kasutab lao- ja raamatupidamisarvestuse tegemiseks Erply majandustarkvara (https://ee.erply.com/) ja Erply Books raamatupidamistarkvara (https://www.erplybooks.com/et/). ProShop ei edasta, müü ega avalikusta Kliendi andmeid eespool nimetamata osapooltele ilma Kliendi eelneva nõusolekuta või teeb seda vaid seaduses sätestatud juhtudel. 

7.3.  Juhul, kui Klient on avaldanud soovi saada tulevikus ProShopi uudiskirju, kasutab ProShop Kliendi andmeid ka uudiskirja edastamiseks Kliendile. Kliendil on õigus uudiskirja tellimisest igal ajal loobuda vajutades uudiskirjas sisalduvale lingile. 

7.4.  ProShop.ee e-poes tellimuse vormistamisel registreeritakse Kliendi ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber ning postiaadress juhul, kui see on vajalik kauba Kliendile kohaletoimetamiseks. Ostu saab sooritada nii külalisena kui ka püsikliendiks registreerudes. 

7.5.  Kliendil on igal ajal õigus tutvuda enda kohta käivate isikuandmetega, nõuda oma isikuandmete parandamist ja kustutamist, va juhul, kui seadus sätestab teisiti. Taotlused palume saata e-postile proshop@proshop.ee. Isikuandmete töötlemise turvalisuse tagamiseks peab Kliendi taotlus olema digitaalselt allkirjastatud. ProShopil on õigus jätta Kliendi taotlus rahuldamata, kui Kliendi isikusamasust ei ole võimalik tuvastada või ei ole isikuandmete edastamine turvaline.

7.6.  ProShop.ee e-poes on isikuandmete vastutavaks töötlejaks Pro Shop OÜ; registrikood 11589289; aadress Käära põik 9, Laiaküla, Viimsi vald, 74008, Harjumaa; telefon (+372) 5668 5876, e-post: proshop@proshop.ee. 

7.7.  Juhul, kui Klient leiab, et ProShop.ee e-poe teenuse raames rikutakse isikuandmete töötlemisel Kliendi õiguseid, on Kliendil õigus pöörduda meie poole e-posti teel proshop@proshop.ee, Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole. 

8.  Muud tingimused

8.1. ProShopil on õigus käesolevaid kasutustingimusi igal ajal muuta või täiendada. Kõik muudatused ja täiendused jõustuvad nende avaldamise hetkel ProShop.ee veebilehel;

8.2. Kliendil on igal ajal võimalus kasutustingimustega ProShop.ee veebilehe kaudu tutvuda. Pooled loevad Kliendi kasutustingimustega ja selle muudatustega nõustunuks, kui Klient ostutellimuse sooritab;

8.3. Kõik ProShopi ja Kliendi vahelised lahkarvamused lahendatakse omavaheliste läbirääkimiste teel. Juhul, kui lahkarvamusi mingil põhjusel omavahel lahendada ei suudeta, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse (tarbijavaidluste komisjon: www.komisjon.ee) või Harju Maakohtusse.

 

Kõikide küsimuste ja murede korral saatke e-mail aadressil proshop@proshop.ee või helistage telefonil 56 685 876